Health

— کافی مقدار میں پینے کا پانی اچھی hydration برقرار رکھنے کے لئے. دماغ ہے کہ مقدار کو ہر سمت سے درجہ حرارت ، سورج کی نمائش یا جسمانی سرگرمی بسم ہو میں رکھیں. 

— اسنتلیت غذا سے پرہیز کریں. خوراک میں ایک کیلوری گھاٹی یا غذاییت devitalizes اور جلد بوڑھا ہو…
— وزن ، بہت زیادہ اور مسلسل میں تبدیلیاں ، ایک واضح جلد کی لچک کے دشمن ہیں.

— آپ نے کافی ملنا چاہئے ٹھیک سے سو سے اور مدد کی جلد سیل پنرجنن کے عمل کو نیند.

— صحت اچھی عادات کی پیروی : نہیں شراب اور شراب یا کیفین اور تمباکو نوشی (ناس جسم میں وٹامن سی کو مٹاتا ہے).

— رنگ اور مصالحے ، اسی طرح نمک کی زیادہ مقدار کے Dispensing. اس طرح کے مواد vasodilators ہیں اور خون خراب ہو ، اسی طرح کم آکسیجن کی جلد کے خلیات سے ، پر منفی تجدید اور روشنی کو متاثر.

— بچیں ممکن اوسط جنک فوڈ!
— اگر آپ کو ، زیتون کا تیل کے ساتھ کھانا پکانا ، preferably کیونکہ یہ ایک قابل قدر ذریعہ وٹامن ای ، provitamin ایک ہے ، چکنائی اور مختلف antioxidants monounsaturated. نہیں مکھن یا مارجرین کی طرح برا جانور موٹے سیر ہو جاتا ہے.

— موسم میں سے کھاؤ کھانے کی چیزوں کی وجہ سے fresher اعلی کو وٹامن اور عناصر کا پتہ لگانا.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: