لیموں کے فوائد

ہر سو گرام کے لیموںمیں مندرجہ ذیل اجزاء پائےجاتےہیں ـ

وٹامن بی (تھائمائن) اعشاریہ چار ملی گرام
وٹامن سی : پچاس ملی گرام
کیلشئم : چالیس ملی گرام
فاسفورس : بائیس ملی گرام
کاربوہائیڈریٹس : آٹھہ اعشاریہ سات ملی گرام
پروٹین : نوملی گرام
کیلوریز : بتیس
اس کے علاوہ ریبوفلاون بھی پایا جاتا ہے ـ

لیموں کے فوائد
لیموں ایک قدرتی اینٹی سیپٹک ہے ـ اس کا رس زخموں اور عفونت کی جگہوں سے تمام جراثیم کو ختم کر دیتا ہے ـ اس کے علاوہ اگر دانت کا درد ہو تو تازہ نکلا ہوا لیموں کا رس دکھتے ہوئے دانت پر لگانے سے دانت کے درد میں بھی آرام ملتا ہے ـ ۔
جلدی امراض جیسے دانے اور ایگزیمہ وغیرہ میں جلد پر یہ براہ راست لگا کر زیتون کا تیل پانی میں ملا کر اسے دھونے سے بھی فرق پڑتا ہے ـ اس کا رس بلیک ہیڈز ، دانوں اور چہرے کی جھریوں کے لئے بھی مفید ہے ـ۔
بالوں کو دھونے کے بعد اگر لیموں کا رس لگائیں اور ایک یا دو منٹ کے بعد سارے پانی سے دھو دیں تو بالوں میں چمک پیدا ہو جاتی ہے ـ
لیموں کے مستقل اور مناسب استعمال سے ذیابیطس جیسی موذی بیماری سے بھی بچا جا سکتا ہے ـ۔
لیموں کا رس شحمی مادّوں کے جم جانے کے باعث شریانوں میں پیدا ہونے والے نقص کو مزید بڑھنے سے روکنےمیں بھی بے انتہا مفید ہے ۔
لیموں کا رس جگر کے لئے ایک بہترین ٹانک ہے ـ یہ دیکھا گیا ہے کہ عموماً گنے کے رس میں لیموں نچوڑ کر استعمال کیا جاتا ہے جو کی جگر میں پیدا ہونے والی تمام بیماریوں کے لیے اکثیر ہے ـ
Osteoarthritisجوڑوں کا ایک عام مرض ہے ـ یہ عموماً چالیس سال کے بعد اور خصوصاً موٹے لوگوں کو ہوتا ہے ـ اس میں ہڈیوں کے سرے گھس کر رگڑ کھاتے ہیں ـ اس مرض کو روکنے اور اس کے علاج دونوں میں لیموں کا رس مفید ہے ـ۔