SEO Urdu Training

ہوسکتا ہے آپ نے سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے بارے میں بہت کچھ پڑھا ہو؟لیکن چونکہ اس کے بارے میں زیادہ تر مواد انگلش زبان میں ہوتا ہے اس لیے زیادہ سمجھ میں نہیں آتا۔ اس ویب سائٹ میں تمام چیزیں اردو زبان میں آسان طریقے سے سمجھانے کی کوشش کی گئی ہیں تاکہ آپ لوگ بہتر انداز میں سمجھ سکیں۔ فی الحال درج ذیل چیزیں آپ کی آسانی کیلئے بتائی جارہی ہیں بعد ازاں مزید چیزیں آپ کو یہاں ملیں گی۔

  • سرچ انجن آپٹیمائزیشن کیا ہے؟
  • SEO کی بنیادی معلومات
  • SEO کا راز

درج ذیل کلاسز کی مدد سے سرچ انجن آپٹیمائزیشن سیکھیں اور خود کریں

  • SEO – کلاس نمبر 1
  • SEO – کلاس نمبر 2
  • SEO – کلاس نمبر 3
  • SEO – تمام کلاسز کا خلاصہ

کی بنیادی معلومات  SEO

وہ تمام لوگ جو ا س وقت یہ پڑھ رہے ہیں جانتے ہیں کہ Jill Whalen نے ہی سرچ انجن optimization کی بنیاد رکھی تھی۔ Jill نے 1995 ء میں ایک نئی ویب سائٹ HighRankings.com کی بنیاد رکھی۔اور آج یہ ویب سائٹ امریکہ کی SEO کمپنی میں افضل ترین ہے۔ Jill کی کمپنی کا مقصد اپنے کلائنٹس کو انڈسٹری کے ساتھ بڑے پیمانے پر معلومات فراہم کرنا ہے۔جووہ ہائی رینکنگ ویب سائٹ کے ایڈ وائزر کی مدد سے کریں گے۔

Jill نے Webstock 2008 میں ایک پریسنٹیشن میں SEOکی بنیادی باتوں پر 45 منٹ کا ٹیٹوریل دیا۔سب سے پہلے اس نے SEO کی کچھ وہمی باتوں کا ذکر کیا۔جس میں سب سے زیادہ عام افواہوں کا ذکر کیا جس میں:

PPC Myths

PPC ads will help organic rankings

PPC ads will hurt organic rankings

Tag Myths

  • آپ کے پاس زیادہ مشہور ڈومین کا ہو نا لازمی ہے۔
  • ہیڈنگ ٹیگز ہو نا ضروری ہیں (مثال کے طور پر1,H2وغیرہ)
  • آپ کے کی ورڈز کو میٹا کی ورڈ ٹیگز کی ضرورت پڑے گی۔جیسے کہ آپ صرف وہی کی ورڈ استعمال کر یں گے جو کہ آپ کے ویب پیجز میں موجود ہوں۔
  • کی ورڈز کو comment tagsمیں استعمال کر نے سے آپ کی ویب سائٹ کی رینکنگ کم ہو سکتی ہے۔

Content Myths

  • ویب پیجز میں محدود الفاظ لکھنے کی گنجائش رکھی گئی ہے۔لیکن Jillدراصل کچھ سال پہلے 250الفاظ کی حد مقرر کی تھی۔لیکن اس سے بہت نقصان ہوا۔ لیکن اب ایسا کوئی حد نہیں ہے۔
  • آپ کے ٹارگٹ کی ورڈز کو Bold/Italicہو نا چاہیے۔
  • کسی بھی ویب پیج میں دو ایک جیسے کنٹینٹ نہیں رکھے جا سکتے۔ایسا کرنے سے سرچ انجن خود ہی آپ کے ویب پیجز کو فلٹر کر کے پیش کرتا ہے۔

Design Myths

  • آپ کے پاس HTMLکے کوڈزW3C کی طرف سے تصدیق شدہ ہونے چاہیے۔
  • آپ کے ویب پیجز کے navigationsٹیکسٹ میں ہو نے چاہیے ان میں تصاویر کاا ستعمال منع ہے۔
  • آپ فلیش کا استعمال نہیں کر سکتے۔فلیش صرف تب تک اچھی ہے جب تک پوری ویب سائٹ میں کوئی ایک کنٹینٹ فلیش میں ہو نہ کہ پوری ویب سائٹ ہی فلیش کی بنی ہوئی ہو۔
  • بلیک ہیٹ کی ٹیکنیک کی بجائے جاوا سکرپٹ کا استعمال بہترین ہو گا۔

Link Building Myths

  • گوگل کے ویب ماسٹر ٹولز اور یاہولنک کمانڈ کا استعمال اچھا ہو گا۔
  • متبادل لنکس کا کوئی فائدہ نہیں ہو گا۔ویسے سوچا جائے تو متبادل لنکس اچھے ہوتے ہیں بہت مدد گار بھی ثابت ہونگے۔
  • گوگل ٹول بار پیج رینک ٹھیک نہیں ہے اس کئے اس سے پرہیز ہی کیجیے گا۔

Submitting, Crawling and Indexing Myths

  • آپ کو اپنے ڈومین نیم یعنی URLsسرچ انجن میں دینے ہو نگے۔ان کی طرف سے آپ جو لنک ملے گا آپ کی ویب سائٹ اسی کی مدد سے وزٹ کی جائے گی۔
  • آپ کو گوگل سائٹ میپ کی ضرورت پڑے گی۔ جس کو استعمال کرنے سے آپ کی پیج رینکنگ میں کوئی خاص فرق نہیں پڑ ے گا.

SEO Company Myths

  • یہ کمپنی آپ کے ویب پیجز کو اس ترتیب سے رکھتی ہے کہ سرچ انجن اس کو بآسانی تلاش کر لیتے ہیں۔
  • یہ بات بھی غلط ہے کہ اگر آپ کمپنی کو وقت پر پیسے نہیں دیں گے تو آپ کی رینکنگ کم ہو جائے گی۔
  • یہ بھی غلط ہے کہ SEOآپ کی ویب سائٹ پر مالکانہ قبضہ کر لیتی ہے
  • اس کمپنی کا گوگل کے ساتھ کوئی رابطہ نہیں ہے ۔illنے خود اس بات کی وضاحت بیان کی ہے۔

ان سب افواہوں کا جواب دینے کے بعد Jillنے SEOکے مقصد اور کام کے بارے میں بتایا۔ وہ یہ تھا کہ SEOکی کمپنی کا مقصد آپ کی ویب سائٹ کو ایسا بنانا ہے کہ جس سے لوگ اس کو زیادہ سے زیادہ وزٹ کریں اور ساتھ ہی ساتھ سرچ انجن بھی اس تک رسائی حاصل کر سکیں۔ Jill نے کہا کہ سرچ انجن کو درج ذیل چیزوں کی ضرورت پڑتی ہے:

Find

Crawl

Index

Determine relevancy

show results

تو آپ جب بھی اپنی ویب سائٹ کو ڈیزائن اور اس میںSEO کا استعمال کریں تو ان چیزوں کوذہن نشین کر لیں۔

اس نے ایک اور نظریہ دیا کہ سرچ انجن نہیں جانتا کہ آپ کون ہیں؟اس لئے آپ جو بھی بیچنا چاہتے ہیں اس کے بارے میں سادہ زبان میں کھل کر لکھ دیجیے۔سرچ انجن کو صرف اچھے کنٹینٹ کے ساتھ ویب پیجز کی تلاش اور ضرورت ہوتی ہے۔آپ کو یقین کر لینا چاہیے کہ آپ کے ویب پیجز آپ کے پراڈکٹ کے بارے میں واضح طور پر سب کچھ بیان کرتے ہیں اور لوگوں کے مسائل بھی حل کرتے ہیں۔

پھر Jill اس بات پر تبصرہ کیا کہ آپ اپنی ویب سائٹ کے لئے کی ورڈز کا انتخاب کیسے کریں گے؟انھوں نے تجویز دی کہ آپ اپنے دوستوں،فیملی ممبرزاور کاروباری دوستوںسے کی ورڈز کی ایک لمبی فہرست تیار کر لیں۔

پھر ان کی ورڈز کو کسی بھی کی ورڈ ریسرچ ٹول میں آز ما دیکھ لیں۔

پھر Jill  نے بتایا کہ کہاں آپ اپنے کی ورڈز کا استعمال کریں گے۔ان کو آپ درج ذیل جگہوں پر ڈالیں گے۔

anchor text

clickable image alt attributes – alt tags

headlines

body text copy

title tags – Do make your titles less than 10 words, she says

meta description tags

Jill نے پھر اس بات سے اختتام کیا کہ ہائی رینکنگ آپ کی ویب سائٹ کی کامیابی ناپنے کی ویب سائٹ نہیں ہے۔آپ کو تو بس SEO کی ٹیکنیک کو آزماتے ہوئے اپنی ویب سائٹ کی رینکنگ کو بڑھاتے ہی جانا ہے۔اس کمپنی آپ کو ہمیشہ آسان اور مفت طریقے ملیں گے جن کی بناء پر آپ کی ویب سائٹ کی رینکنگ بڑھ سکے گی۔اور پھر جہاں بھی مشکل ہو گی وہاں SEO کی کمپنی ہمیشہ آپ کے ساتھ موجود ہ رہے گی۔