SEO– کلاس نمبر 2

سرچ انجن آپٹیمائزیشن میںMeta Tags کی خاص اہمیت ہوتی ہے۔  زیادہ تر سرچ انجن Meta Tags پر ہی انحصار کرتے ہیں اور ساتھ ساتھ ویب سائٹ کے مواد پر بھی۔ مثال کے طور پر جب آپ گوگل پر کوئی سرچ کرتے ہیں تو گوگل جو آپ کو نتائج دکھاتا ہے۔ اس میں سب سے پہلے آپ کی ویب سائٹ کا Title اس کے بعد Description  اور اس کے بعد ویب سائٹ کو Link ہوتا ہے۔ جو کے سرچ انجن کچھ اس طرح کا ہوتا ہے:

Adsense Khazana | Urdu Adsense | Urdu SEO

Learn how to earn online with Adsense without any investment! Gatway of making money with adsense in pakistan

http://www.adsensekhazana.com

درج بالا مثال میں ہم نے گوگل سرچ انجن میں Adsense Khazana لکھا جس کے نتیجے میں گوگل نے ہمیں مطلوبہ ویب سائٹ کے Title Tag میں موجود ٹائٹل اور Description Tag میں موجود ڈسکرپشن کو دکھا دیا۔ یہ وہی چیزیں ہیں جو کہ ہم نے اپنی ویب سائٹ بناتے وقت ان Tag میں لکھی تھی۔ یعنی ہم نے لوگوں کو اپنی ویب سائٹ کے متعلق Brief سی History بتادی تاکہ اگر کوئی اس سے متعلق سرچ کررہا ہوں تو سرچ انجن میں مختصر سا تعارف دیکھ کر اس ویب سائٹ کا تفصیلی مطالعہ کرے۔

اب دیکھتے ہیں کے سرچ انجن کس طرح کام کرتے ہیں۔ بہت سے سرچ انجن ایسے ہیں جنہیں Meta Tag سرچ انجن کہا جاتا ہے۔ یہ سرچ انجن کسی بھی ویب پیج میں موجود Meta Tags کی مدد سے اس میں موجود متن کے بارے میں جان کر لوگوں کو بتاتے ہیں۔آپ نے اکثر دیکھا ہوگا کہ جب آپ کسی چیز کے بارے میں سرچ کرتے ہیں تو آپ کو ویسے ہی نتائج سے متعلقہ ویب سائٹ آپ کو مل جاتی ہیں۔

اگر آپ اپنی ویب سائٹ کو سرچ انجن پر اچھے رینک میں دیکھنا چاہتے ہین تو اس کا سب سے آسان طریقہ یہی ہے کہ آپ اپنی ویب سائٹ میں میٹا ٹیگز لازمی شامل کریں۔اس کلاس میں ہم بات کریں گے کہ Meta Tags کیسے بنائے جائیں۔ سب سے پہلے ہم ٹائٹل ٹیگ بنانا سیکھیں گے۔

Title Tags کیا ہوتے ہیں؟

آپ جب کوئی ویب پیج کھولتے ہیں تو آپ اپنےBrowser میں ایک نیلی رنگ کی پٹی میں کچھ لکھا دیکھتے ہیں جو کہ ویب سائٹ کا ٹائٹل ہوتا ہے۔یہ کیسے نظر آتا ہے؟ تو اس کا جواب ہے کے یہ سب Title Tag کی مدد سے ہوتا ہے۔سرچ انجن میں Title Tag کی بہت اہمیت ہے کیونکہ سرچ انجن Title Tag کو بہت فوقیت دیتے ہیں۔ Title Tag کس طرح لکھا جاتا ہے۔ اس کی مثال درج ذیل ہے:

  • مختلف ویب سائٹ بنانے والے سافٹ ویئرز میں آٹومیٹک آپ Title Tag لکھ سکتے ہیں۔
  • یاد رہے Title Tag ہمیشہ اور  درمیان میں لکھا جاتا ہے۔

اب سوال یہ ہے کہ بہتر Title Tag کیسے لکھا جائے؟ ہم نے پچھلی کلاس میں ایک موبائل فون کی مثال لی تھی اسی کو مدنظر رکھ کر ہم Title Tag لکھیں گے، جس کی مثال درج ذیل ہے:

درج بالا آپ نے Title لکھ تو دیا لیکن یہ طریقہ غلط ہے کیونکہ آپ نے اس میں keyword stuffing کی ہے۔ یعنی آپ نے Mobile لفظ پانچ بار استعمال کیا ہے۔ Prices تین بار جس کا مطلب ہے کے آپ سرچ انجن کو مجبور کررہے ہیں کہ وہ آپ کا رزلٹ ضرور دکھائے، لیکن سرچ انجن بھی رزلٹ کو فلٹر کرکے دکھاتا ہے۔ جبکہ اگر آپ صحیح ٹیگ استعمال کرتے ہیں تو آپ کا مقصد بھی پورا ہوجاتا ہے اور آپ Keyword stuffing  سے بھی بچ جاتے ہیں۔جیسا کے درج ذیل مثال میں موجود ہے:

یاد رہے کہ گوگل 60 لفظوں پر مشتمل Title Tag اپنے سرچ انجن میں دکھاتا ہے جبکہ ایم ایس این 80 لفظوں اور یاہو 100 سے زائد لفظوں پر مشتمل Title Tag دکھاتا ہے۔ اس لئے ضروری ہے کہ آپ Title Tag اور اچھا رکھیں۔ بعض افراد اپنا Title Tag درج ذیل طریقے سے لکھتے ہیں جو کہ بالکل غلط ہے:

درج بالا مثال میں آپ نے اپنی ویب سائٹ کا صرف نام دیا ہے جبکہ کوئی خاص Keyword نہیں دیا جس کی مدد سے سرچ انجن آپ کی ویب سائٹ کو سمجھے اور لوگوں کو آپ کی ویب سائٹ کی طرف راغب کرسکے۔

Description Tags کیا ہوتے ہیں؟

یہ ٹیگ Title Tag کے نیچے لکھا جاتا ہے؟ اس کی اہمیت سے انکار نہیں کیا جاسکتا کیونکہ اکثر سرچ انجنز ٹائٹل ٹیگ کے ساتھ ساتھ  Meta Tag پر بھی انحصار کرتے ہیں۔ جن میں گوگل، یاہو، ایم ایس این سرفہرست ہیں۔  یہ ٹیگ درج یل طریقے سے لکھا جاتا ہے:

اس ٹیگ میں آپ اپنی ویب سائٹ کے بارے میں سرچ انجن اور لوگوں کو بتاایا جاتا ہے وہ کس مقصد کے لئے ہے  اور اس میں کیا کچھ مواد موجود ہے، لہذا اس میں آپ اپنے اہم keywords استعمال کرتے ہیں۔ درج ذیل مثال دیکھیں:
درج بالا آپ نے Meta Tag تو بنالیا لیکن یہ طریقہ غلط ہے، کیونکہ آپ نے اس میں صرف Keywords بتائیں ہیں لیکن اپنی ویب سائٹ وضاحت نہیں کی جس سے لوگ آپ کی ویب سائٹ کے بارے میں جان سکیں۔ Description کا صحیح طریقہ  درج ذیل ہے:

درج بالا بالکل صحیح اور جامع طریقہ ہے کیونکہ آپ نے سرچ انجن کو اپنی ویب سائٹ کا مقصد بتانے کی کوشش کی ہے جس کی مدد سے سرچ انجن لوگوں کے آپ کی ویب سائٹ کے بارے میں آگاہ کرتا ہے۔

Keyword Tag کیا ہوتے ہیں؟

یہ ٹیگ بھی میٹا سرچ انجنز کے لئے استعمال ہوتا ہے اگرچہ گوگل اور یاہو اس کو سپورٹ نہیں کرتے لیکن اس ٹیگ کو شامل کرنے میں کوئی ہرج نہیں کیونکہ ابھی بھی بہت سے سرچ انجن ایسے  ہیں جو اس ٹیگ کو قبول کرتے ہیں۔ یہ ٹیگ Description Tag کے نیچے استعمال ہوتا ہے۔ جس میں آپ اپنی ویب سائٹ سے متعلقہ اہم Keywords داخل کرتے ہیں۔  اس ٹیگ کو لکھنے کا طریقہ کار درج ذیل ہے:

Keywords لکھتے وقت درج ذیل باتوں کا خیال رکھیں:

  • ہمیشہ Keywords میں استعمال ہونے والے الفاظ کی Spelling درست لکھیں۔
  • ہر Keyword کے بعد Comma (,) لازمی دیں، جیسے nokia,mobile, sms وغیرہ۔ جبکہ Full Stop بالکل استعمال نہ کریں۔
  • اپنی ویب سائٹ سے مطابقت نہ رکھنے والے Keywords ہرگز استعمال نہ کریں۔
  • Keywords ایسے نہ لکھیں کہ دیکھنے والا سمجھے کہ آپ تو سرچ انجن کو بہت مجبور کررہے ہیں کہ آپ ان Keywords کو استعمال کرکے میری ویب سائٹ پر لوگوں کو آنے پر مجبور کردیں۔ کیونکہ سرچ انجن بالکل مجبور نہیں ہوتے بلکہ وہ رزلٹ کو فلٹر کرکے دکھاتے ہیں اور جب آپ کی ویب سائٹ کے بارے میں ان کو یقین ہوجائے گا کہ یہ ویب سائٹ واقعی اسی بارے میں ہے جس بارے میں صارف نے سرچ کیا ہے تو تب ہی آپ کی ویب سائٹ پر لوگ آئیں گے۔ اس لیے صبر و تحمل سے کام لیتے ہوئے تجربات کرتے رہیں۔

اپنی ویب سائٹ سے متعلقہ ویب سائٹس کا بغور جائزہ لیتے رہیں اور ان کے Keywords اور دوسرے ٹیگس کو بھی دیکھ کر آپ کافی مدد لے سکتے ہیں۔ کسی بھی ویب سائٹ میں استعمال ہونے والے Keywords کو آپ درج ذیل دی گئی ویب سائٹ کی دد سے Extract کرکے دیکھ سکتے ہیں:

http://www.webmasterfree.net/meta-tag-extractor.php

نیز اگر آپ کو میٹا ٹیگ لکھنے میں مسئلہ آرہا ہے تو آپ درج ذیل لنک کی مدد سے اپنی ویب سائٹ کے میٹا ٹیگز بناسکتے ہیں:

http://www.webmasterfree.net/meta-tag-generator-tool.php

یہاں تک اس کلاس کا اختتام ہوا۔ اس کلاس میں ہم نے آپ کو میٹا ٹیگز بنانے کا طریقہ بتایا۔ مزید سیکھنے کیلئے آپ کلاس نمبر 3 کا وزٹ کریں۔